Strony internetowe MiroArt
Twój biznes w sieci sukcesu!
Technologia, design, marketing – to trzy najistotniejsze składniki skutecznej strony internetowej – narzędzia do wykreowania i utrzymania pozytywnego wizerunku i efektywności Twojej firmy w sieci.
Nie tworzymy stron dla stron, tworzymy strony dla ludzi, a konkretnie dla Twoich Klientów.
Nasze ponad dwudziestoletnie doświadczenie w budowaniu serwisów internetowych pozwala nam zająć pozycję gwaranta sukcesu Twojego biznesu w sieci.
Nie mamy ambicji przekonywać do naszych usług nieprzekonanych. Naszym nadrzędnym celem jest pomoc konkretnym firmom w rozwiązaniu ich konkretnych trudności w sprzedaży.
Dlaczego my?
Ułatwiamy życie Klienta, bo służymy kompleksowo – strony www, logo&branding, kampanie reklamowe Google Ads, pozycjonowanie, prowadzenie social mediów, teksty na stronę, tłumaczenia.
Myślimy biznesowo, bo sami prowadzimy biznes – doradztwo, rozwiązywanie problemów, koordynacja na każdym etapie projektu.
Znamy się na swoim fachu, tak jak Ty znasz się na swoim – 21 lat doświadczenia, intuicyjny autorski CMS, wyspecjalizowana i doświadczona załoga, pełna dostępność, miła i kompetentna obsługa.
Tworzymy strony dla różnych grup klientów i dla każdej z nich dostosowujemy projekt indywidualnie według potrzeb, tak, aby strona przyczyniła się do zwiększenia sprzedaży i wzbudziła większe zainteresowanie oferowanymi usługami lub produktami.
WWW dla firmy produkcyjnej
Wyższy poziom prezentacji Twojego produktu
Cel: atrakcyjna prezentacja produktu z uwzględnieniem metod pomagających zwiększyć sprzedaż, wyższa konwersja, postrzeganie marki jako bardziej wartościowej, wzrost liczby odwiedzin strony dzięki optymalizacji i usłudze pozycjonowania w Google.
Cechy strony internetowej dla klientów firmy produkcyjnej:
-
Unikalny, indywidualny projekt graficzny.
-
CTA — animacje i interakcje.
-
Uproszczona komunikacja z Klientem – formularze kontaktowe, zmniejszenie ilości powtarzających się pytań.
-
Możliwość rozbudowy strony w przyszłości.
-
Intuicyjny autorski CMS – prosta edycja strony bez konieczności pomocy programisty.
-
Funkcjonalności przyjazne dla Klienta: pliki do pobrania, katalog produktów, specyfikacja techniczna, baza wiedzy, formularze wysyłki darmowych próbek produktów, konfigurator, przejrzysta oferta produktów, certyfikaty, referencje, partnerzy biznesowi, możliwość aplikowania do pracy z załączaniem dokumentów aplikacyjnych, wyszukiwarka współpracujących hurtowni lub przedstawicieli handlowych.
-
Niezawodne wsparcie na każdym etapie tworzenia projektu. Czas realizacji 3-5 tygodni.
WWW dla dewelopera lub agencji nieruchomości
Klucz do przewagi na rynku nieruchomości
Cel: podkreślenie atrakcyjności lokalizacji i unikalnego charakteru inwestycji z uwzględnieniem potrzeb grupy docelowej z zastosowaniem metod pomagających zwiększyć sprzedaż, wyższa konwersja, postrzeganie inwestycji jako bardziej wartościowej, wzrost liczby odwiedzin strony dzięki optymalizacji i usłudze pozycjonowania w Google.
Cechy strony internetowej dla klientów firmy deweloperskiej lub agencji nieruchomości:
- Unikalny, indywidualny projekt graficzny.
- Teksty napisane językiem korzyści.
- CTA — animacje i interakcje, pop-up.
- Interaktywne mapy.
- Wizualizacje i grafiki 3D.
- Interaktywna galeria informująca przyszłych inwestorów o etapach budowy.
- Mapowanie lokali.
- Kalkulatory kredytowe.
- Sortowanie i wyszukiwanie lokali w/g parametrów.
- Uproszczona komunikacja z Klientem – formularze kontaktowe, zmniejszenie ilości powtarzających się pytań.
- Możliwość rozbudowy strony w przyszłości.
- Intuicyjny autorski CMS – prosta edycja strony bez konieczności pomocy programisty, zarządzanie cenami i dostępnością lokali.
- Funkcjonalności przyjazne dla Klienta: dokumenty i wnioski do pobrania, możliwość pobrania karty lokalu wraz ze szczegółową specyfikacją techniczną, ułatwienie procesu sprzedażowego – przekierowanie zapytań do ekspertów finansowych i doradców kredytowych, formularze wycen.
- Niezawodne wsparcie na każdym etapie tworzenia projektu. Czas realizacji 4-8 tygodni.
Multi-Site sieć stron do zarządzania z poziomu jednego panelu
Rozbudowany serwis internetowy
Strony z przeznaczeniem dla jednostek samorządowych, gmin, miast, powiatów, placówek edukacyjnych, platform szkoleniowych, parafii, administratorów nieruchomości.
Cel: podkreślenie informacyjno- edukacyjnego charakteru strony z uwzględnieniem metod pomagających zwiększyć zainteresowanie działalnością, wyższa konwersja, postrzeganie marki jako bardziej wartościowej, wzrost liczby odwiedzin strony dzięki optymalizacji i usłudze pozycjonowania w Google.
Cechy strony internetowej Multi-Site:
- Unikalny, indywidualny projekt graficzny.
- CTA — animacje i interakcje.
- Panel użytkownika z możliwością logowania.
- Integracja z systemami zewnętrznymi.
- Rozbudowana struktura podstron.
- Kalendarz przetargów i ofert publicznych.
- Uproszczona komunikacja z Użytkownikiem – formularze kontaktowe, zmniejszenie ilości powtarzających się pytań.
- Możliwość rozbudowy strony w przyszłości.
- Intuicyjny autorski CMS – prosta edycja strony bez konieczności pomocy programisty, zarządzanie stronami z poziomu jednego panelu.
- Funkcjonalności przyjazne dla Użytkownika: pliki do pobrania, logowanie, integracja z systemami zewnętrznymi.
- Niezawodne wsparcie na każdym etapie tworzenia projektu. Czas realizacji 9-12 tygodni.
WWW dla placówki medycznej
Recepta na zaufanie pacjentów
Strony z przeznaczeniem dla szpitali, przychodni, ośrodków zdrowia, przychodni weterynaryjnych.
Cel: rzetelna prezentacja usług medycznych z uwzględnieniem metod pomagających zwiększyć sprzedaż — w przypadku placówek prywatnych, lub liczbę pacjentów danej placówki, wyższa konwersja, postrzeganie placówki jako bardziej wartościowej i godnej zaufania, wzrost liczby odwiedzin strony dzięki optymalizacji i usłudze pozycjonowania w Google.
Cechy strony internetowej dla pacjentów placówki medycznej:
- Unikalny, indywidualny projekt graficzny.
- CTA — animacje i interakcje.
- Uproszczona komunikacja z Pacjentem – formularze kontaktowe z wyborem kategorii wiadomości, zmniejszenie ilości powtarzających się pytań.
- Możliwość rozbudowy strony w przyszłości.
- Intuicyjny autorski CMS – prosta edycja strony bez konieczności pomocy programisty.
- Funkcjonalności przyjazne dla Pacjenta: asystent pacjenta, formularz recepty online, rejestracja online, materiały do pobrania, baza wiedzy, przejrzysta oferta usług, certyfikaty, podziękowania, materiały video, poradniki, cennik usług, wyniki badań online, ankieta satysfakcji pacjenta.
- Niezawodne wsparcie na każdym etapie tworzenia projektu. Czas realizacji 9-12 tygodni.
WWW dla firmy usługowej
Twoje usługi w najkorzystniejszym świetle
Strony z przeznaczeniem dla branży IT, firm doradczych, biur rachunkowych, kancelarii prawnych, pracowni architektonicznych, pracowni fryzjerskich, kosmetycznych, firm oferujących fotowoltaikę, innych firm usługowych.
Cel: atrakcyjna prezentacja usługi z uwzględnieniem metod pomagających zwiększyć sprzedaż, wyższa konwersja, postrzeganie marki jako bardziej wartościowej, wzrost liczby odwiedzin strony dzięki optymalizacji i usłudze pozycjonowania w Google.
Cechy strony internetowej dla klientów firmy usługowej:
- Unikalny, indywidualny projekt graficzny.
- CTA — animacje i interakcje.
- Uproszczona komunikacja z Klientem – formularze kontaktowe, zmniejszenie ilości powtarzających się pytań.
- Możliwość rozbudowy strony w przyszłości.
- Intuicyjny autorski CMS – prosta edycja strony bez konieczności pomocy programisty.
- Funkcjonalności przyjazne dla Klienta: przejrzysta strona ofertowa, szybki kontakt, atrakcyjna galeria
- Niezawodne wsparcie na każdym etapie tworzenia projektu. Czas realizacji 2-4 tygodnie.
WWW dla firmy turystycznej
Przygoda od pierwszego kliknięcia
Strony z przeznaczeniem dla agencji turystycznych, organizatorów obozów i kolonii dla dzieci i młodzieży, agencji eventowych, cateringowych, pensjonatów, hoteli, ośrodków wypoczynkowych.
Cel: atrakcyjna prezentacja usługi z uwzględnieniem metod pomagających zwiększyć sprzedaż, wyższa konwersja, postrzeganie marki jako bardziej wartościowej, wzrost liczby odwiedzin strony dzięki optymalizacji i usłudze pozycjonowania w Google.
Cechy strony internetowej dla klientów firmy turystycznej:
- Unikalny, indywidualny projekt graficzny.
- CTA – animacje (np. ikonografiki udogodnienia w obiekcie) i interakcje.
- Uproszczona komunikacja z Klientem – formularze kontaktowe, zmniejszenie ilości powtarzających się pytań.
- Możliwość rozbudowy strony w przyszłości.
- Intuicyjny autorski CMS – prosta edycja strony bez konieczności pomocy programisty.
- Funkcjonalności przyjazne dla Klienta: formularz rezerwacji, kalendarz dostępności, przejrzysta strona ofertowa, szczegółowy cennik, baza wiedzy, szybki kontakt, atrakcyjna galeria, atrakcje turystyczne okolicy.
- Niezawodne wsparcie na każdym etapie tworzenia projektu. Czas realizacji 4-6 tygodni.